Yoshito Ikeda at Experimental Intermedia, Gent

--XX776F772D-0047776FXX

Yoshito Ikeda - Melting Point

opening zaterdag 23 augustus 2003 van 18 u tot 22 uur

de installatie is doorlopend te bekijken in de raamgalerij van het
EI Huis, Sassekaai 45, B 9000 Gent
van 23 augustus tot 5 oktober 2003

--

Memory of individual person is extremely private and unique. This multiplex=
es=20

--

Het geheugen van een individu is uiterst persoonlijk en uniek. Het splitst =
zich=20
op in elkaar overlappende lagen in een montageproces. Op deze wijze wordt e=
en=20
onafhankelijke 'ik' uit mekaar gehaald en opnieuw geherstructureerd om fict=
ieve=20
momenten te creeren die met anderen gedeeld kunnen worden. Hetgeen ik belan=
grijk=20
vind is het vinden van een mogelijkheid van simultane coexistentie met de v=
elden=20
van de 'andere', ook al wordt dit als onmogelijk beschouwd, en een nieuw sp=
el=20
te beginnen met kennis van die onmogelijkheid. Ik wil er een poetische situ=
atietransfer=20
in ontdekken.

Experimental Intermedia vzw
Kunstenaarstraat 51, B 9040 Gent - Belgium
tel +32 (0)9 238 19 15
fax +32 (0)9 330 72 50
info@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
EI Huis: artist in residence - window gallery
Sassekaai 45, B 9000 Gent - Belgium
http://www.experimentalintermedia.be/

steunfonds 2003
lidgeld: 6,50 euro